tirsdag den 2. oktober 2012

MAC primer

Hej...


Jeg ville lige give et lille tip til jer, hvis i ikke allerede ved det.
Her i starten af september var jeg inde i magasin på Kgs. Nytorv, jeg skulle shoppe make-up og tog hen til MAC, da jeg ved at de har rigtig god make-up. Jeg spurgte en af make-up artisterne til råds og fik en anbefalet en primer til øjenene. Jeg har egentlig aldrig brugt en primer, men jeg er blevet så glad for min. Den gør at din øjenskygge holder længere, den ligger en god base på øjenlåget og hvis der er noget eyeliner der er gået lidt galt, så kan du rette det med primeren.
Den primer jeg har købt er den fra MAC der hedder Painterly Paint Pot og kan købes her http://www.maccosmetics.com/index.tmpl eller i magasin.

- Håber at det kan bruges, god aften :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar