tirsdag den 2. oktober 2012

Anna Dello Russo invitation!


ANNA DELLO RUSSO



Så er jeg simpelthen blevet inviteret til Anna Dello Russo evnet.
Jeg deltog i en masse konkurrencer om de her billetter, og det endte med at jeg vandt 4 forskellige steder, men jeg tog kun imod 1 billet. Billetten er gyldig for mig + 1 ledsager.
Jeg glæder mig utrolig meget til at møde en masse mode blogger, og til at være en af de første i Danmark, som ejer Anna Dello Russo.

Planen for aftenen imorgen:
kl.19:00 - dørene åbner og der bliver budt på en lille forfriskning.
kl. 19:20 - shoppingen starter
kl.21:00 - shoppingen slutter

- Jeg har også hørt at der skulle være goodiebag til de første 150!!!

Jeg skal nok love at jeg tager en masse billeder imorgen og ligger dem op bloggen.

- God tirsdag!








Invitation

Invitation

Invitation

Invitation

Invitation

Ingen kommentarer:

Send en kommentar