lørdag den 20. oktober 2012

Et lille tip - Guld neglelak fra H&M

Guld neglelak fra H&M


Hej...
Jeg har lige været på ferie i Italien, det var rigtigt skønt, der blev shoppet en masse, blandt andet denne skønne neglelak, til sølle 30 kr.! Jeg har hørt godt om den fra andre bloggere, så da jeg så den i H&M var jeg ikke et sekund i tvivl om at den skulle jeg eje. Da metallic også er en af efterårets tendenser, synes jeg at den kunne være rigtig fed at pifte et lidt kedeligt outfit op med.
Jeg synes at kvaliteten er rigtig god, når man tænker på prisen. Jeg lagde 2-3 lag og det begyndte at skalle af efter ca. 4-5 dage. Hvis det er noget for jer, har jeg lagt et link ind til neglelakken, øverst oppe.

God Efterårsferie! :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil os super gerne have en guld neglelak! Og så den da billig ;-). http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/ Følger dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, altid dejligt at høre at jeg kan hjælpe :-)

      Slet